NYHED: VI har fået Mitsubishi forhandlingen i vores afdeling i næstved fra d. 01.03
Et serviceeftersyn hos Frimann Hansen Automobiler er vejen til en sikker og god kørsel. Vi tjekker, at alle bilens forskellige dele virker optimalt, så du kan sætte dig bag rettet med ro i maven. Et årligt serviceeftersyn er dermed den bedste måde til at passe på din bil.
Hvis din bil stadig har fabriksgaranti, kan du se i servicebogen, hvornår det er tid til næste serviceeftersyn. Selvom din bil ikke længere har fabriksgaranti, anbefaler vi hos Frimann Hansen Automobiler stadig, at du får foretaget jævnlige serviceeftersyn.
Et andet tegn på, at det er ved at være på tide med et serviceeftersyn er, hvis en eller flere af bilens advarselslamper er begyndt at lyse. Det vil typisk være et tegn på, at din bil har en skade, der skal udbedres.
Når du har din bil på værksted hos Frimann Hansen Automobiler, modtager du en video, der forklarer den behandling, som vi mener, er den korrekte at udføre på din bil. Sammen med videoen vil du få oplyst den samlede pris. Du får dermed en kvalificeret mulighed for at vurdere, om du ønsker, vi skal udføre den pågældende reparation eller ej.
Vi går ikke igang inden, at du har genkendt reparationen.
Et videotjek er en måde hvorpå, vi kan sikre fuld gennemsigtighed og sørge for, at vi er enige i hele arbejdsprocessen. Hos Frimann Hansen i Nykøbing Falster ønsker vi nemlig, at du kan føle dig tryg og ikke frygte overraskelser, når afregningen finder sted.
Der er mange gode grunde til, hvorfor det kan betale sig at få lavet et serviceeftersyn. Først og fremmest kontrolleres bilen, så den er sikker at gøre i. Derudover er en vigtig del af vedligeholdelsen af din bil, hvis du gerne vil undgå skader, der udvikler sig og bliver dyrere – og så forlænger det også din bils levetid. Til sidst kan det nævnes, at et serviceeftersyn også kan være med til at forbedre din brændstoføkonomi, da en velfungerende bil kører mere effektivt.
Der er ikke et svar på, hvor ofte vi anbefaler, at din bil kommer til serviceeftersyn. Det er forskelligt, hvad din bilproducent foreskriver for at kunne få garanti, og derudover påvirker antallet af kørte kilometer også, hvor ofte det er nødvendigt.
Nej, det er ikke et lovkrav at få lavet et serviceeftersyn. Hos Frimann Hansen Automobiler anbefaler vi dog på det kraftigste at få det foretaget, da det både forebygger dyre reparationer og påvirke din fabriksgaranti, hvis du ikke overholder de planlagte eftersyn.
Ja, hos Frimann Hansen Automobiler kan du efter et serviceeftersyn få et stempel i din servicebog af vores kompetente mekanikere. Stemplet er forudsætningen for, at din fabriksgaranti kan forblive gældende.
Det er valgfrit for dig som bilejer, om du vil have foretaget et serviceeftersyn eller ej. Det er kraftigt anbefalet, da det hjælper med at forebygge skader og dermed dyre reparationer. Derudover giver det også et stempel i din servicebog, så din bilgaranti er gyldig, hvis der stadig er fabriksgaranti på den.
Et bilsyn er omvendt lovpligtigt og udstedes af Motorstyrelsen. Det kan ses som et kontroltjek, der skal udføres i en synshal. Her gennemgås det, om din bil bliver lever op til de lovpligtige sikkerheds- og miljøstandarder.
Brian Hermann
Værkstedschef
+45 20 76 96 10
Brænder du inde med et spørgsmål, så er vi hos Frimann Hansen Automobiler i Nykøbing Falster altid klar til at hjælpe. Du er også altid velkommen til at kontakte vores værkfører direkte.
Frimann Hansen Automobiler A/S i Nykøbing Falster er forhandler og har et autoriseret værksted af bilmærkerne Hyundai og Citröen på Energivej 1 samt mærkerne Opel, Fiat og Fiat Professional på Energivej 3. Vores erfarne og veluddannede mekanikere servicerer og reparerer dog gerne alle bilmærker.
Vi har også afdelinger i Næstved, Slagelse og Vordingborg, hvor vi også er autoriseret i mærkerne Peugeot, Hongqi, Voyah og Mitsubishi.
Et serviceeftersyn hos Frimann Hansen Automobiler er vejen til en sikker og god kørsel. Vi tjekker, at alle bilens forskellige dele virker optimalt, så du kan sætte dig bag rettet med ro i maven. Et årligt serviceeftersyn er dermed den bedste måde til at passe på din bil.
Hvis din bil stadig har fabriksgaranti, kan du se i servicebogen, hvornår det er tid til næste serviceeftersyn. Selvom din bil ikke længere har fabriksgaranti, anbefaler vi hos Frimann Hansen Automobiler stadig, at du får foretaget jævnlige serviceeftersyn.
Et andet tegn på, at det er ved at være på tide med et serviceeftersyn er, hvis en eller flere af bilens advarselslamper er begyndt at lyse. Det vil typisk være et tegn på, at din bil har en skade, der skal udbedres.
Når du har din bil på værksted hos Frimann Hansen Automobiler, modtager du en video, der forklarer den behandling, som vi mener, er den korrekte at udføre på din bil. Sammen med videoen vil du få oplyst den samlede pris. Du får dermed en kvalificeret mulighed for at vurdere, om du ønsker, vi skal udføre den pågældende reparation eller ej.
Vi går ikke igang inden, at du har genkendt reparationen.
Et videotjek er en måde hvorpå, vi kan sikre fuld gennemsigtighed og sørge for, at vi er enige i hele arbejdsprocessen. Hos Frimann Hansen i Nykøbing Falster ønsker vi nemlig, at du kan føle dig tryg og ikke frygte overraskelser, når afregningen finder sted.
Der er mange gode grunde til, hvorfor det kan betale sig at få lavet et serviceeftersyn. Først og fremmest kontrolleres bilen, så den er sikker at gøre i. Derudover er en vigtig del af vedligeholdelsen af din bil, hvis du gerne vil undgå skader, der udvikler sig og bliver dyrere – og så forlænger det også din bils levetid. Til sidst kan det nævnes, at et serviceeftersyn også kan være med til at forbedre din brændstoføkonomi, da en velfungerende bil kører mere effektivt.
Der er ikke et svar på, hvor ofte vi anbefaler, at din bil kommer til serviceeftersyn. Det er forskelligt, hvad din bilproducent foreskriver for at kunne få garanti, og derudover påvirker antallet af kørte kilometer også, hvor ofte det er nødvendigt.
Nej, det er ikke et lovkrav at få lavet et serviceeftersyn. Hos Frimann Hansen Automobiler anbefaler vi dog på det kraftigste at få det foretaget, da det både forebygger dyre reparationer og påvirke din fabriksgaranti, hvis du ikke overholder de planlagte eftersyn.
Ja, hos Frimann Hansen Automobiler kan du efter et serviceeftersyn få et stempel i din servicebog af vores kompetente mekanikere. Stemplet er forudsætningen for, at din fabriksgaranti kan forblive gældende.
Det er valgfrit for dig som bilejer, om du vil have foretaget et serviceeftersyn eller ej. Det er kraftigt anbefalet, da det hjælper med at forebygge skader og dermed dyre reparationer. Derudover giver det også et stempel i din servicebog, så din bilgaranti er gyldig, hvis der stadig er fabriksgaranti på den.
Et bilsyn er omvendt lovpligtigt og udstedes af Motorstyrelsen. Det kan ses som et kontroltjek, der skal udføres i en synshal. Her gennemgås det, om din bil bliver lever op til de lovpligtige sikkerheds- og miljøstandarder.
Brian Hermann
Værkstedschef
+45 20 76 96 10
Brænder du inde med et spørgsmål, så er vi hos Frimann Hansen Automobiler i Nykøbing Falster altid klar til at hjælpe. Du er også altid velkommen til at kontakte vores værkfører direkte.
Frimann Hansen Automobiler A/S i Nykøbing Falster er forhandler og har et autoriseret værksted af bilmærkerne Hyundai og Citröen på Energivej 1 samt mærkerne Opel, Fiat og Fiat Professional på Energivej 3. Vores erfarne og veluddannede mekanikere servicerer og reparerer dog gerne alle bilmærker.
Vi har også afdelinger i Næstved, Vordingborg og Slagelse, hvor vi også er autoriseret i mærkerne Peugeot, Hongqi, Voyah og Mitsubishi.
©2022 Frimann Hansen Automobiler A/S · CVR-nr.: 21239240 · Privatlivspolitik · CSR
På vores værksted i Nykøbing Falster er vi autoriseret Hyundai, Citroën, Opel, Fiat og Fiat Professional værksted, men vi servicerer og reparerer alle biler.
Plug-in Hybrid
Plug-in Hybrid
Elektrisk
Elektrisk
Elektrisk